تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست

تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست

تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست ؟

این سوالی است که در این مطلب به آن پاسخ میدهیم . شرکت « گلدیران »، نماینده ال جی در ایران، مشغول توسعه برند جدید « گلدیران پلاس » یا همان « جی پلاس » است.  بنابراین گلدیران محصولات این برند را به عنوان یک محصول داخلی وارد بازار ایران می کند با این حساب میتوان نتیجه گرفت تلویزیون های جی پلاس ایرانی هستند.البته که تمام قسمت های تلویزیون تولید ایران نیست همچنان که تولید کنندگان بزرگ تلویزیون مانند سونی و پاناسونیک و … هم تمام قطعات تلویزیون را تولید نمیکنند و از تولیدات شرکت های دیگر استفاده می کنند.

این آدرس را هم ببینید : جاروبرقی

تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست

تلویزیون G PLUS ساخت کجاست

اما همچنان که گفته شد تلویزیون جی پلاس یک محصول ایرانی است با همان کیفیتی که از یک محصول ایرانی انتظار دارید!!

در حال حاض که شروع کار جی پلاس هست این تلویزیون برای کاربران خیلی حرفه ای شاید جذابیت زیادی نداشته باشد البته این حرف به معنی نیست که این تلویزیون ها از کیفیت و متریال ضعیفی ساخته شده است. در حال حاضر سری تلویزیون های GD GH GU جی پلاس که از اسفند سال 97 بفروش میرسید، دیگر تولید نمیشوند و این به دلیل تولید سری های جدید JD JH JU است که نشان میدهد این برند در حال پیشرفت است. سری های جدید جی پلاس JD JH JU از اواخر تابستان 98 به بازار عرضه شده است.

سری جدید جی پلاس در دیزاین و طراحی نسبت به سری قبلی پشرفت های خوبی داشته است اما به نظر میرسد خیلی بیشتر از این ها میتواند پیشرفت داشته باشد بخصوص از نظر طراحی و دیزاین. البته از نظر کیفیت و متریال از متریال بسیار بهتر و به روزتری استفاده شده است و این بدان معناست که شرکت گلدیران برای ساخت و ارائه هرچه بهتر و قوی تر محصولات جی پلاس تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست ؟

تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست

برخی قابلیت های تلویزیون های جی پلاس

صفحه نمایش با کیفیت +A
سیستم عامل اندروید
تکنولوژی جابجایی زمان
قابلیت انتقال تصاویر
تکنولوژی کاهش دهنده خودکار نویز تصاویر

برای دیدن محصولات جی پلاس اینجا کلیک کنید

دیدگاه ها 0

درباره این مطلب دیدگاهی ارسال کنید

× در واتساپ پیام بدهید