ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS4080

ساندویچ ساز بلک

ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل «TS4080» یکی از بهترین ساندویچ‌ سازهای موجود در بازار است. برند بلک اند دکر برند خوب و معتبری است و اگر پیش از از محصولات این شرکت خرید کرده باشید میتوانید حرف بنده را تایید کنید! بلک اند دکر دارای سابقه طولانی در تولید ساندویچ‌ساز است بلک اند دکر تقریبا 15 سال پیش اولین ساندویچ‌ ساز خود را به بازار ایران فرستاده است. به همین دلیل خیلی ها عبارت « ساندویچ‌ ساز » را با نام بلک اند دکر می شناسند.

ساندویچ‌ساز مدل TS4080 بلک اند دکر  2 صفحه‌ مخصوص برای طبخ 8 عدد ساندویچ مثلثی‌شکل دارد و 2 صفحه مخصوص برای گریل‌ کردن مواد‌ غذایی مانند گوشت همبرگر، فیله مرغ و استیک است این صفحات را به راحتی میتوانید در آورید و جایگزین و پس از مصرف در بیاورید و بشورید . جنس صفحات این ساندیچ‌ ساز ، تفلون نچسب است و مواد غذایی بهراحتی از آن جدا می‌شود؛ البته بهتر است قبل از هر بار استفاده با مقدار کمی روغن یا کره صفحات را چرب کنید.

وقتی دستگاه را برای استفاده آماده میکنید و زمانی که هنوز مواد ساندویچ خود را در دستگاه قرار نداده اید متوجه می شوید که  دو قسمت بالا و پایین این دستگاه مقداری خلاصی دارد این مورد  طبیعی است و دستگاه ایرادی ندارد! وقتی که موادغذایی‌ و ساندویچی بین صفحات ساندیچ‌ساز قرار می‌گیرد خلاصی بین فضای صفحات را پر می‌کند.

توجه داشته باشید که لوگوی این برند به «Black+Decker» تغییر پیدا کرده است؛ ولی همچنان نام برند آن «Black and Decker» است.

در زمان کار با ساندیچ ساز حواستان باشد که صفحات داخلی ساندویچ ساز بسیار داغ میشوند و معمولا خنک شدن آنها مدتی زمان می برد. البته بدنه بیرونی و دسته ساندویچ سازها عایق حرارتی هستند و حرارت را منتقل نمی کنند و داغ نمیشوند.

وقتی که میخواهید عصرانه یا صبحانه درست کنید، داشتن برخی وسایل خیلی کمک میکند ساندویچ‌ ساز بلک‌انددکر مدل TS4080 یکی از آن وسایلی است با کمک آن میتوانید غذایی خوشمزه آماده کنید. توان مصرفی این ساندویچ‌ساز حدود 1400 وات است و هم‌زمان دو صفحه‌ بالا و پایین را گرم می‌کند. صفحات این محصول نچسب است و شما را در پختن غذایی با کیفیت و خوش‌ طمع یاری می‌دهد؛  این ساندویچ‌ساز 4 خانه دارد و بهخوبی می‌تواند برای پخت 4 ساندویچ مثلثی از آن استفاده کنید. طراحی خوب صفحات موجب میشود که نظافت صفحات بسیار راحت و آسان باشد.

دیدگاه ها 1

یک دیدگاه در “ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS4080”

    مهران

    ساندویچ ساز خوب و کار راه اندازی هست

× در واتساپ پیام بدهید