لوازم خانگی ال جی

شرکت ال جی

شرکت ال جی یک شرکت خوشه‌ای کره‌ای است. این شرکت پس از سامسونگ، دومین شرکت خوشه‌ای صنعتی در کشور کره جنوبی می‌باشد. دفتر مرکزی گروه ال‌جی در برج دوقلوی ال‌جی، در شهر سئول قرار دارد.
ال جی در سال 1958 توسط «کوو این هوی» “Koo In-Hwoi” تاسیس شد. شرکت ال جی را می توان پدید آورنده نوآوری های بی نظیر کره شناخت. شرکت « لاکی گلدستار» “LuckyGoldstar” یا به اختصار “LG” کار خود را با تولید لوازم الکترونیکی آغاز کرد و اکنون ، پس از 69 سال برترین تولید کننده تجهیزات همراه مانند گوشی تلفن همراه، لپ تاپ و تبلت، پنل های صفحه نمایش، تلویزیون، لوازم خانگی، و قطعات الکترونیکی است. ال جی در طول سالیان دراز زندگیش ،محصولات فوق العاده ای برای مصرف کنندگان تولید کرده است . شعار این شرکت « زندگی خوب است » “Life’s Good” مهر تاییدی بر این ادعاست . مشتریان ال جی همواره شاهد تغییرات و پیشرفتهای پی در پی محصولات این شرکت بوده اند و بسیاری از مردم کیفیت را با ال جی تجربه کرده اند. در تولید این محصولات علاوه بر نیازهای روز به فناوری های نوین نیز توجه شده است.
ال‌جی محصولات خود را در سه بخش: وسایل الکترونیکی، مواد شیمیایی و تجهیزات مخابراتی تقسیم کرده که هر کدام از بخش‌ها، تحت مدیریت یک یا چند شرکت تابعه و زیرمجموعه قرار دارند.
شرکت‌های زیر مجموعه گروه ال‌جی عبارتند از: ال‌جی الکترونیکس، زنیت، ال‌جی دیسپلی، ال‌جی تلکام و ال‌جی کم که در بیش از ۸۰ کشور جهان فعالیت می‌کنند.

تاریخچه گروه ال جی

نام اولیه شرکت «گلدستار» بوده است و فعالیت های این شرکت در حوزه محصولات الکترونیکی خانگی بود .بیشتر وسایل الکترونیکی برای اولین بار در کره توسط این شرکت تولید می شدند و پس از آن سایر شرکت ها از روی محصولات ال جی کپی می کردند. از جمله این محصولات میتوان به رادیو ، یخچال ، تلویزیون و… اشاره کرد.البته نمی توان گفت سابقه ال جی 58 ساله است ، ال جی از ادغام شرکت الکترونیکی گلدستار و شرکت تولیدکننده مواد پلاستیکی لاکی پدیدار شد . شرکت «لاکی» “Lucky” در سال 1947 تاسیس شده بود ، از این رو می توان برای شرکت ال جی 69 سال سابقه کار در نظرگرفت .این گروه بزرگ امروزه بهترین خدمات و برترین کیفیت را عرضه می کند.
شرکت ال جی در اوایل کار با نام « لاکی گلدستار» “Lucky Goldstar” فعالیتش را آغاز کرد و پس از چند سال به اختصار ال جی (اول حرف هر دو شرکت) نام گذاری شد. این دو شرکت به طور قابل ملاحظه ای مکمل یکدیگر بودند اینگونه که لوازم الکترونیکی که در گلدستار تولید می شدند درون قاب های پلاستیکی رنگ و لعاب دار و محکم قیافه ای زیبا و جذاب به خود می گرفتند.

لوازم خانگی ال جی و محصولات شرکت ال جی:

انواع موبایل ال جی ، هدفون و هدست ال جی و تجهیزات آنها
انواع لوازم خانگی ال جی نظیر ماشین ظرف شویی ال جی ، ماشین لباس شویی ال جی ، ماکروویو ال جی ، تلویزیون ال جی ، یخچال ال جی و ….
انواع کامپیوتر و لپ تاپ ال جی و تجهیزات آنها
سیستم های تهویه مطبوع مانند انواع کولر ال جی ، سیستم تصفیه و مرطوب کننده هوا ال جی و …

دیدگاه ها 0

درباره این مطلب دیدگاهی ارسال کنید

× در واتساپ پیام بدهید