مایکروویو سامسونگ ویدیو

مایکروویو سامسونگ

مایکروویو سامسونگ :

در ویدیو زیر میتوانید یک مدل  مایکروویو سامسونگ را ببینید این مدل دارای نمایشگر می باشد و میتوانید تصویر غذا ها و سایر اطلاعات را در آن ببینید

 

مایکروویو سامسونگ با عبور امواج غیر یونیزه کننده مایکروویو که معمولا دارای فرکانس ۲٫۴۵ گیگاهرتز می باشند از میان غذا کار می کند. به طور کلی استفاده از مایکروویو سامسونگ برای پخت غذاهایی که شامل آب به صورت مایع (نه یخ زده) هستند، وهمچنین برای پخت موادغذایی شامل چربی ها و شکر ها (به دلیل فرآیندهای علمی که اساس کار مایکروویو بر پایه آن است) مناسبتراست.
تصور مشهور و اشتباهی در مورد مایکروویو این است که گفته میشود مایکروویو غذا را از داخل به سمت خارج می پزد. در حقیقت، امواج مایکروویو در لایه های بیرونی غذا جذب می شوند، مشابه فرایند موجود در سایر روش های پخت غذا. این تصور نادرست از اینجا ناشی می شود که امواج مایکروویو از لایه های خشک سطح غذا نفوذ می کنند و بنابراین گرمای اولیه را تا عمق بیشتری نسبت به سایر روش ها تحریک می کنند. با توجه به مقدار آب موجود در غذای مورد نظر، عمق نفوذ گرمای اولیه می تواند چند سانتیمتر یا بیشتر باشد. این در حالی است که در روش های معمول سرخ کردن و پخت، گرمای اولیه به صورت متمرکز در سطح غذا باقی می ماند.

عمق نفوذ امواج مایکروویو به ترکیبات غذا و نیز فرکانس دستگاه مایکروویو بستگی دارد. هر چه فرکانس کار مایکروویو پایین تر باشد، عمق نفوذ امواج به داخل غذا بیشتر خواهد بود.

مزایای استفاده از مایکروویو سامسونگ چیست؟

از جمله مزیت های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– پخت سریعتر غذا

– با توجه به زمان کوتاهتر پخت مقدار بیشتری از موادغذایی مفید و ویتامینها در غذای پخته شده باقی خواهند ماند.

– صرفه جویی در هزینه و وقت

– نیاز کمتر به ظروف و در نتیجه شستشوی کمتر

این مطلب را هم بخوانید : لوازم خانگی سامسونگ – لوازم خانگی اسنوا

دیدگاه ها 0

درباره این مطلب دیدگاهی ارسال کنید

× در واتساپ پیام بدهید